Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Τα ΑΜΕΑ μπορούν να κάνουν Σέξ και να το Απολαύσουν !.. Οι Ανάγκες είναι Ανθρώπινες!.. Κι όταν Συνοδεύονται Από Αγάπη, ο Έρωτας δεν είναι Σέξ! ούτε Αμαρτία!.. Είναι η Πιο Όμορφη Ερωτική Συναισθηματική Διάσταση του Ανθρώπου!!.

Καθημερινά συναντάμε ανθρώπους με αναπηρίες: κάποιον τυφλό που προσπαθεί να περάσει το δρόμο, μία γυναίκα που κάνει νοήματα στον φίλο της, κάποια άλλη να ψωνίζει καθισμένη σε αναπηρικό αμαξίδιο, ή κάποιον να περπατάει έχοντας μπαστούνι ή πατερίτσες. Ίσως έχετε σκεφτεί πόσο δύσκολο είναι να ζει κανείς με αναπηρία, να κινείται ή να δουλεύει.

Μπορείτε να φανταστείτε πόσο δύσκολο είναι για έναν άνθρωπο με αναπηρία να γνωρίσει κάποιον/α, να δειπνήσει σε ένα εστιατόριο, να πάει στο σινεμά ή στο θέατρο και να μετακινηθεί; Πώς γνωρίζει κανείς κάποιον ή κάποια; Πώς ακριβώς τα άτομα με αναπηρία βρίσκουν την πραγματική αγάπη;

Έχετε σκεφτεί ποτέ πώς είναι για ένα άτομο με αναπηρία να κάνει σεξ;
Σαν όλους τους υπόλοιπους. Απλώς διαφορετικά.

Τα άτομα με αναπηρία μπορούν να κάνουν σεξ και να το απολαύσουν, όπως και τα άτομα χωρίς αναπηρίες. Στην πραγματικότητα, οι άνθρωποι με αναπηρία είναι μέλη μίας κοινότητας με δική της κουλτούρα και κοινωνικούς κανόνες, με τις δικές της ιδιαίτερες συμπεριφορές και τα δικά της επικοινωνιακά πλαίσια, που ίσως διαφέρουν από εκείνα των ατόμων χωρίς αναπηρία, αλλά είναι εξίσου πλούσια και ενδιαφέροντα.

Παρόλο που είναι δύσκολο να ζει κανείς υπό συνθήκες αναπηρίας, η αναπηρία από μόνη της δεν είναι ούτε αρνητικός ούτε θετικός παράγοντας στην προσωπική ζωή ενός ανθρώπου. Η παραπληγία για παράδειγμα, δεν είναι ούτε καλή, ούτε κακή. Απλώς υπάρχει, όπως υπάρχει το φύλο ή οι φυλές. Παρόλο που η αναπηρία, μπορεί να περιορίζει κάποιον/α κινητικά, δεν τον/την περιορίζει να κάνει σεξ πιο πολύ από ό,τι τον περιορίζει η εθνικότητα ή το φύλο του/της.
Σεξουαλική Έκφραση

Τα ΜΜΕ, η τηλεόραση και ο κινηματογράφος παρουσιάζουν τη σεξουαλική ζωή των ανθρώπων με αναπηρία με δύο από τους παρακάτω τρόπους:
- O/Η δεξιοτέχνης της γλώσσας, που λόγω της περιορισμένης του/της ικανότητας να κινηθεί, έχει μάθει να κάνει καλό στοματικό έρωτα για να ικανοποιήσει τις σεξουαλικές του/της ανάγκες.
- Το ασεξουλικό άτομο, που είναι μισό άντρας μισό γυναίκα, αδύνατον να έχει κάθε σεξουαλική επαφή και επομένως δε θεωρείται ανθρώπινο ον.

Η πραγματικότητα είναι διαφορετική.

Η σεξουαλική έκφραση και η ελκυστικότητα των ανθρώπων με αναπηρίες δεν διαφέρει από εκείνη των ανθρώπων χωρίς αναπηρία – η επιθυμία κάποιου να είναι σεξουαλικός και ελκυστικός και να ικανοποιήσει τις σεξουαλικές του ανάγκες, συνεχίζει να υπάρχει και όταν αυτός/ή έχει αναπηρία.

Ο κάθε άνθρωπος με αναπηρία είναι δυνατό και πρέπει να γνωρίζει τις πνευματικές, συναισθηματικές και σεξουαλικές του ανάγκες, και να βρίσκει τον καλύτερο τρόπο για να τις εκφράζει.
Κάνετε σεξ;

Στο παρελθόν, οι άνθρωποι με αναπηρίες θεωρούνταν από την κοινωνία παράξενοι και απωθητικοί. Στις μέρες, η κοινωνία έχει αρχίσει να απορρίπτει τις αρνητικές ταμπέλες και να εξερευνεί τη σεξουαλική και συναισθηματική ζωή των ανθρώπων με αναπηρία. Όμως, πολλοί είναι αυτοί που μας απευθύνουν προσωπικές και σχεδόν ανόητες ερωτήσεις του τύπου: Μπορείς να κάνεις σεξ; Επιθυμείς ακόμα να έχεις σεξουαλική επαφή;

Οι άνθρωποι έχουν σεξουαλικές ανάγκες ανεξάρτητα από την εθνικότητά τους, το φύλο τους, τις σεξουαλικές τους προτιμήσεις ή την αναπηρία τους. Ενώ άλλες μειονότητες, ιδιαίτερα οι ομοφυλόφιλοι, μπορεί να νιώθουν άσχημα, όταν πρέπει να απαντήσουν σε ερωτήσεις για το πώς το «κάνουν», οι άνθρωποι με αναπηρίες συνήθως καλούνται να απαντήσουν σε ερωτήσεις που αφορούν όχι στον τρόπο που κάνουν σεξ, αλλά στο αν είναι ικανοί να κάνουν σεξ.

Η σεξουαλική συμπεριφορά μεταξύ ετεροφυλόφιλων δεν περιλαμβάνει μόνο τη διείσδυση του πέους στο αιδοίο, αλλά κι άλλους τρόπους σεξουαλικής επαφής, όπως ο στοματικός ή ο πρωκτικός έρωτας, τα φιλιά και τα χάδια.

Όμοια, οι ομοφυλόφιλες γυναίκες εκφράζονται σεξουαλικά μέσω της αιδοιολειξίας και οι ομοφυλόφιλοι άντρες δεν κάνουν μόνο πρωκτικό σεξ. Οι άνθρωποι με αναπηρίες εκφράζονται σεξουαλικά με ποικίλους τρόπους, και περιορίζονται μόνο από το σώμα τους ή τη φαντασία τους.
Βρείτε τον/την τέλειο/α σύντροφο

Αν νομίζετε ότι είναι δύσκολο για κάποιον που είναι αρτιμελής να βρεί έναν/μία ξεχωριστό/ή σύντροφο, σκεφτείτε πώς θα νιώθουν οι άνθρωποι με αναπηρία. Πρέπει να αντιμετωπίσουν όχι μόνο τα συνηθισμένα ζητήματα της προσωπικότητας, ελκυστικότητας και ερωτικής συμπεριφοράς, αλλά και να δραστηριοποιηθούν συναισθηματικά σε έναν κόσμο που δεν έχει σχεδιαστεί για ανθρώπους με δυσκολία κίνησης, ακοής ή όρασης.

Για παράδειγμα, σκεφτείτε τις συμπεριφορές κατά τη διάρκεια του φλερτ. Μπαίνετε μέσα σε ένα μπαρ, βρίσκετε κάποιον/α, που σας αρέσει και τον/την κοιτάνε και χαμογελάτε. Ένα άτομο με πρόβλημα όρασης θα φτάσει μέχρι την πόρτα… και μετά τι; Θα περιμένει από κάποιον/α που μπορεί να δει, να κάνει την πρώτη κίνηση; Θα αρχίσει να μιλάει σε κάποιον/α ελπίζοντας ότι είναι όμορφος/η; Οι πιθανότητες που έχουν τα άτομα με πρόβλημα όρασης να βρούν τον «τέλειο/α» σύντροφο είναι περιορισμένες, σε σύγκριση με τους υπόλοιπους ανθρώπους.

Το ίδιο συμβαίνει και σε έναν άνθρωπο με πρόβλημα ακοής, εκτός και αν έχει την τύχη να βρει κάποιον που γνωρίζει τη νοηματική γλώσσα. Αν ένα άτομο με πρόβλημα ακοής βρει κάποιον που γνωρίζει λίγο τη νοηματική γλώσσα και είναι πρόθυμος να τη μάθει, τότε χρειάζεται πολύς χρόνος για να αναπτυχθεί μία πιο στενή σχέση ανάμεσα στα δύο άτομα

Τα άτομα με κινητικές αναπηρίες μπορεί να δυσκολεύονται επίσης να κάνουν επαφές. Γενικά, οι άνθρωποι δε ξέρουν πώς να συμπεριφερθούν στα άτομα με κινητική αναπηρία. Γίνονται ήδη κάποιες προσπάθειες τις τελευταίες δεκαετίες για να καταρριφθούν οι προκαταλήψεις απέναντι σ’αυτούς τους ανθρώπους, αλλά δυστυχώς, η πραγματικότητα είναι πως οι περισσότεροι άνθρωποι, θα διάλεγαν για σύντροφο κάποιον/α που δεν έχει κινητική αναπηρία.

Για παράδειγμα, συχνά θεωρείται πως οι άνθρωποι που κάθονται σε αναπηρικό αμαξίδιο είναι πλήρως παράλυτοι, και άρα δεν είναι ικανοί να χρησιμοποιήσουν τα γεννητικά τους όργανα. Αυτό μπορεί όντως να ισχύει για ορισμένους ανθρώπους με κινητική αναπηρία, αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό είναι σεξουαλικά ενεργό. Επειδή, όμως, αυτά τα άτομα δεν κυκλοφορούν με ταμπέλες που γράφουν: «Το πέος μου λειτουργεί κανονικά», έχουν λιγότερες πιθανότητες να βρουν σεξουαλικό σύντροφο.

Είναι βέβαιο πως οι άνθρωποι με αναπηρία δεν έχουν μεγάλο πρόβλημα στο να βρουν κάποιον/α που ανήκει στην ίδια με αυτούς κοινότητα, αλλά δεν θα ήταν καλύτερα να έχουν την επιλογή να διαλέξουν οποιοδήποτε σύντροφο με ή χωρίς αναπηρία;
Βγαίνοντας ραντεβού

Από τη στιγμή που ένα άτομο με αναπηρία γνωρίσει κάποιον/α, που τον/την ενδιαφέρει, αντιμετωπίζει επιπλέον δυσκολίες, γιατί δυστυχώς ζει σε έναν κόσμο που είναι σχεδιασμός για ανθρώπους χωρίς αναπηρίες:

Σκεφτείτε τον Βασίλη, με πρόβλημα όρασης, που θέλει να βγει σε ένα εστιατόριο με μία κοπέλα, τη Δήμητρα. Πρώτα από όλα πρέπει να κανονίσει τη μεταφορά τους, ιδιαίτερα αν και η Δήμητρα έχει πρόβλημα όρασης και δε μπορεί να οδηγήσει. Ο Βασίλης θα πρέπει να πληρώσει είτε ταξί είτε λεωφορείο για τη μεταφορά τους, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να γνωρίζει τη διαδρομή, πού θα πρέπει να αποβιβαστούν και πώς θα μπορέσουν να επιστρέψουν στο σπίτι τους. Σκεφτείτε ότι ο Βασίλης θα πρέπει να περάσει από το σπίτι της Δήμητρας για να πάνε στο εστιατόριο – εκτός και αν εκείνη δεν έχει πρόβλημα όρασης και συναντηθούν κατευθείαν εκεί. Αφού φτάσει εκεί, ο Βασίλης, θα πρέπει να ζητήσει μενού γραμμένο σε σύστημα Μπράιγ ή αν δεν υπάρχει τέτοιο μενού, να ζητήσει τη βοήθεια ενός ανθρώπου χωρίς πρόβλημα όρασης για να του το διαβάσει. Η υπόλοιπη ώρα του δείπνου θα κυλήσει φυσιολογικά, μέχρι τη στιγμή που ο Βασίλης θα ζητήσει το λογαριασμό, οπότε και θα πρέπει να ζητήσει από τη Δήμητρα ή το σερβιτόρο να διαβάσουν τον λογαριασμό για αυτόν.

Σκεφτείτε την Αθηνά, με πρόβλημα ακοής, που χρησιμοποιεί τη νοηματική γλώσσα για να επικοινωνεί. Η Αθηνά θα ήθελε να πάει για καφέ και αργότερα στο σινεμά με τον Αλέξη, -κάποιον που γνώρισε πρόσφατα και γνωρίζει λίγο τη νοηματική γλώσσα-, αλλά ανησυχεί για όλα αυτά που θα αντιμετωπίσει. Εκτός και αν ο σερβιτόρος γνωρίζει τη νοηματική γλώσσα, η Αθηνά θα πρέπει να δείξει αυτό που θέλει να παραγγείλει, και μάλλον δε θα μπορέσει να κάνει τις επιθυμητές αλλαγές στην παραγγελία της. Η δυνατότητα τής μεταξύ τους επικοινωνίας, εξαρτάται από το κατά πόσο ο Αλέξης γνωρίζει τη νοηματική γλώσσα. Μετά τον καφέ, πρέπει να επιλέξουν είτε να δουν μία ξένη ταινία με υπότιτλους, είτε να πάνε στο σπίτι της Αθηνάς και να παρακολουθήσουν εκεί κάποια ταινία με υπότιτλους. Οι επιλογές τους είναι σίγουρα περιορισμένες.

Τέλος, σκεφτείτε την Ιωάννα, που χρησιμοποιεί αναπηρικό αμαξίδιο και θέλει να πάει στο θέατρο με τον καινούργιο της φίλο, το Θάνο. Πρώτα απ’ όλα, πρέπει ο σύντροφος της να είναι σίγουρος ότι το θέατρο έχει ειδικές θέσεις για ανθρώπους με αμαξίδιο, και να γνωρίζει ότι δεν έχουν δοθεί όλες οι διαθέσιμες θέσεις. Μετά, ο Θάνος θα πρέπει να μάθει πού βρίσκονται οι τουαλέτες για ανθρώπους με αναπηρία, αν είναι στον ίδιο όροφο, αν πρέπει να πάρουν το ασανσέρ ή να ανέβουν σκάλες. Ο Θάνος πρέπει να σκεφτεί τη μεταφορά από και προς το θέατρο. Αν έχει αρκετά χρήματα, θα νοικιάσει ένα αυτοκίνητο κατάλληλα τροποποιημένο, ώστε να μπορεί να μεταφέρει αναπηρικό αμαξίδιο, ειδάλλως θα πρέπει να βασιστεί σε κάποιο τρίτο άτομο. Διαφορετικά, ή ο Θάνος θα πρέπει να έχει αρκετά μεγάλο αυτοκίνητο ή η Ιωάννα θα πρέπει να χρησιμοποιήσει μέσα μαζικής μεταφοράς κατάλληλα τροποποιημένα.

Ενώ κανένα από αυτά τα εμπόδια δεν είναι ανυπέρβλητο, η καθημερινή αντιμετώπισή τους είναι κουραστική.

Οι άνθρωποι χωρίς αναπηρία δεν αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους προβλήματα• τα άτομα με αναπηρία ωστόσο, πρέπει να σκεφτούν όλες τις πιο πάνω παραμέτρους και δεν έχουν τη δυνατότητα να αντιδράσουν αυθόρμητα.
Πώς κάνετε σεξ;

Παρόλο που αυτή την ερώτηση θα την απευθύνατε σε έναν καλό σας φίλο, η απάντηση σίγουρα ποικίλλει ανάλογα με το αν έχετε κάποια αναπηρία ή όχι.

Άτομο με πρόβλημα κινητικότητας, που κάνει σεξ με άτομο χωρίς πρόβλημα κινητικότητας:
Το άτομο χωρίς αναπηρία μπορεί να μετακινήσει το άτομο με αναπηρία σε διάφορες στάσεις, διεγείροντας τις ερωτικές του ζώνες. Η σεξουαλική επαφή – όταν αυτή περιλαμβάνει φιλιά, χάδια, στοματικό, πρωκτικό ή κολπικό έρωτα – είναι ίδια με αυτή των ατόμων χωρίς αναπηρία, παρόλο που είναι πιο πιθανόν το άτομο χωρίς αναπηρία να δραστηριοποιείται περισσότερο κατά τη διάρκεια της επαφής, μιας και μπορεί να κινηθεί χωρίς βοήθεια.

Όταν κάνουν σεξ δύο άτομα με πρόβλημα κινητικότητας:
Η σεξουαλική δραστηριότητα εξαρτάται από τη σοβαρότητα της αναπηρίας των δύο ατόμων. Για παράδειγμα, τα φιλιά και τα χάδια μπορεί να είναι εύκολα, αλλά ο κολπικός ή ο πρωκτικός έρωτας μπορεί να είναι δύσκολο να επιτευχθεί. Ο στοματικός έρωτας ή η διέγερση των γεννητικών οργάνων από το/τη σύντροφο μπορεί να επιτευχθούν αν και οι δύο σύντροφοι έχουν πάρει τη σωστή στάση.

Άτομα με παράλυση:
Ανάλογα με τη σοβαρότητα και την αιτία της παράλυσης, τα άτομα με μερική ή ολική παράλυση είναι πιθανό να μην έχουν οργασμό. Όμως, είναι δυνατό να νιώθουν ευχαρίστηση όταν συγκεκριμένα μέρη του σώματος τους ερεθίζονται: λαιμός, ρώγες, αυτιά, χέρια ή οποιοδήποτε άλλο μέρος του σώματος. Το πιο δύσκολο κομμάτι για τα άτομα με παράλυση είναι να νιώσουν οργασμό, αν και κάποιοι ισχυρίζονται ότι τα σεξουαλικά τους αισθήματα έχουν μεταφερθεί στον εγκέφαλο, και γι’ αυτό βιώνουν εγκεφαλικό και όχι σωματικό οργασμό. Αν αυτό ισχύει και για εσάς, εφαρμόστε το!

Εκτός από τα πρακτικά προβλήματα κατά τη διάρκεια του σεξ, τα άτομα με κινητική αναπηρία αντιμετωπίζουν δυσκολία και στην επικοινωνία. Σκεφτείτε πόσο δύσκολο είναι για έναν άνθρωπο χωρίς αναπηρία να ζητήσει αυτό που πραγματικά του αρέσει στο σεξ, και σκεφτείτε πόσο ακόμα πιο δύσκολο είναι αυτό για ένα άτομο με αναπηρία, το οποίο παλεύει ενάντια στα κοινωνικά στερεότυπα, τους κινητικούς περιορισμούς και τις συναισθηματικές δυσκολίες.
Συμπερασματικά

Θυμηθείτε: Η αναπηρία δεν προϋποθέτει τη σεξουαλική ανικανότητα.
Ανεξάρτητα από την αναπηρία του ατόμου – πρόβλημα όρασης, κινητικότητας ή παράλυσης –, αυτός ή αυτή έχει την ανάγκη για εγγύτητα, αγάπη και σεξουαλική επαφή. Είναι σίγουρο ότι είναι πιο δύσκολο γι’ αυτόν τον άνθρωπο να έρθει πιο κοντά σε κάποιον/α, αλλά δεν είναι αδύνατο.

Όσο ο καθένας από εμάς αρχίζει να αντιλαμβάνεται τις ανάγκες, τους περιορισμούς και τις ικανότητες των ατόμων με αναπηρία, σταδιακά νιώθουμε πιο άνετα με την πιθανότητα να έχουμε κάποιον σύντροφο με αναπηρία. Σε μια πιθανή ιδανική κοινωνία, τα άτομα δε θα προσέχουν την όποια αναπηρία του συνανθρώπου τους, και θα αγαπούν τον άλλον δίνοντας βάση στα πνευματικά και συναισθηματικά του χαρίσματα.


Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Σαρακοστή για Μικρά & Μεγάλα Παιδιά




Η Νηστεία της Ψυχής & του Σώματος πολλές φορές
Παρερμηνεύεται Λάθος από τα Μεγάλα Παιδιά που Φοβούνται
μη Στερήσουν στα Μικρά Παιδιά την ''Καθημερινότητα''τους,
με ότι αυτή Περιλαμβάνει.
Στη Κάθε Αλλαγή είναι Καλό να Μάθαίνουμε, να Σκεφθόμαστε & να Μοιραζόμαστε,
ότι Γίνεται Πάντα για Καλό.
Για να δώσουμε το Νόημα & το Σκοπό της Σαρακοστής στα Παιδιά,
είναι καλό εμείς οι ίδιοι, να Εφοδιαστούμε με Γνώσεις & Κατανόηση.
Υπάρχουν Άνθρωποι που αυτές τις τόσο Ιερές ώρες, Στερούνται τα Πάντα.
Ας Αναλογιστούμε..
Η Σαρακοστή είναι περίοδος Κάθαρσης Σώματος & Ψυχής.
Είμαστε όμως Άνθρωποι & η Αμαρτία Κυκλοφορεί Ανενόχλειτη στο Αίμα μας.
Μπορούμε, να δείξουμε στα Παιδιά το Τρόπο Ζωής ενός Χριστιανού.
Είτε μέσα από τα Μυστήρια της Εκκλησίας, είτε σε πιο Προσωπικές Στιγμές.
Το Σημαντικότερο απ'όλα δεν είναι να Πετύχουμε τη Στρατηγική της Σαρακοστής.
Αλλά να Αντιλειφθούμε μικρά & μεγάλα Παιδιά έναν διαφορετικό Τρόπο Αντίληψης
των Πραγμάτων της Ζωής. Να Μάθουμε να Βάζουμε Στόχους
για έναν Σκοπό.
Στόχος μπορεί να είναι η ελάττωση η' το σταμάτημα μιας κακιάς συνήθειας
η' η αποκοπή από κάποιο Πάθος μας ( κρέας, κακή γλώσσα, τσιγάρο, πιοτό )
& Σκοπός μας, η Ελπίδα για Λύτρωση από την Αμαρτία μας, μέσα από την Ανάσταση!.
Για τα Μικρά Παιδιά το να Ακολουθήσουν τη Διαδικασία της Σαρακοστής
είναι Παιχνιδάκι.
Αρκεί να τα Προετοιμάσουμε Κατάλληλα.
Δεν Υπάρχει Στέρηση. Υπάρχει Ζωντάνια & Καθαρισμός.
Έτσι πρέπει να Σκεφθόμαστε , να Μεταδίδουμε & να Λειτουργούμε.
Δοκιμάστε με το Παιδί να Μαγειρέψετε Μαζί Νηστίσιμα Πιάτα.
Γεμίστε το πρωινό και το απογευματινό τους πιάτο με Πολύχρωμα Φρούτα
& Ξηρούς Καρπούς.
Κάντε Περιπάτους Απογευματινούς & Μάθετε τα να Διαλογίζονται
με Κλειστά & Ανοιχτά Μάτια.
Ζωγραφίστε τη Κυρά Σαρακοστή!.
Συζητήστε Μαζί τους με Θέματα που τα Απασχολούν.
Δημιουργήστε τους Απορίες.
Ελάτε σε Επαφή με το Σχολείο τους & Διοργανώστε μια Συγκέντρωση
σε κάποια αίθουσα, ώστε Όλα τα Παιδιά & οι Γονείς να ενημερωθούν
ταυτοχρόνως , σε στενή επαφή, για τη Σωτηρία μιας Σωστής Προετοιμασίας,
λίγο πρίν το Φώς της Ανάστασης.
Ζητήστε από τα Παιδιά Σας να Ανταλλάξουν κάτι που Αγαπούν & δύσκολα
αποχωρίζονται. Εξηγείστε τους Γιατί. Πόσο Σημαντικό είναι & είναι Κομμάτι μας.
Μάθετε τα να Κάνουν κινήσεις Αγάπης. Χωρίς να Περιμένουν Αντάλλαγμα.
Το Φώς είναι η Αναζήτηση, το θάρρος στη δοκιμασία, οι Πιο Βαθιές Ανάγκες
κάθε Ανθρώπου.
 Να Γίνουμε Καλύτεροι Άνθρωποι.
Το Φώς είναι Δύναμη!..
Κι εγώ αυτή τη Γνώση , Χαίρομαι Πολύ!
που τη Μοιραζόμαστε!..




Καλή Σαρακοστή!
Με Υγεία & Αγάπη!!.

Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Σχέση Μάνας – Βρέφους. Ένας Ερωτισμός Διαρκείας . .


  Από την Ώρα που το Βρέφος Θηλάσει στο Στήθος της Πρώτης Γυναίκας της Ζωής του δεν Ξεχνά Ποτέ Αυτό το Ιερό Δέσιμο.
Οι Γνώθοι του Πάνω-Κάτω Μέσα-Έξω Δυναμώνουν.
Το Στήθος της Γυναίκας Ομορφαίνει.
Καμιά Γυναίκα δεν πρέπει να Νιώθει Ντροπή για μια τέτοια Σκηνή Μοναδική!!.
Θηλάστε το Μωρό Σας Παντού!!..
Μη του Στερήσετε Μια τόσο Μοιραία Στιγμή!!.
Μέσα από αυτήν την Μορφή Επικοινωνίας, το Μωρό Μαθαίνει
Να Σας Εμπιστεύεται.
Δένεται Μαζί Σας Συναισθηματικά.
Όποια Πορεία κι Αν Ακολουθήσει στη Ζωή & Στις Σχέσεις του
Θα Θυμάται Ενστικτοδώς , ότι η Αγάπη κι ο Σεβασμός, είναι τα Βασικά στοιχεία για το Παρακάτω..για το Παραπέρα..για την Εξέλιξη του , ακόμα & στο Ερωτικό Στάδιο της Ζωής του.
Αργότερα που θα Αρχίσει να έχει απορίες, να γνωρίζει άλλα παιδιά της ηλικίας του & θα αναρωτιέται για πολλά, θα έχει το Θάρρος να Σας Εμπιστευτεί τα Πάντα!!.
Μοιραστείτε Μαζί του την Πραγματικότητα.
Εξηγείστε του Πώς ήρθε στο Κόσμο. ( Φυσικά Κανένας Πελαργός δε Σας το έφερε ).
Οι λεπτομέρειες στην Παιδική ηλικία είναι αδιάφορες ως και μπερδεμένες στο μυαλό των παιδιών.
Αναφέρεται Γενικά, χωρίς Δισταγμό, Όλα τα Στάδια Εξέλιξης ενός Ανθρώπου Καθώς & τι του Συμβαίνει Στις Αλλαγές των ηλικιών του.
Δείτε Μαζί Βίντεο & Εικόνες. ( Κατάλληλες εννοείται )
Η Αλήθεια είναι η Μόνη Καθαρή Οδός & Μέσα από τα Μάτια Σας, το Παιδί Σας θα Πορευτεί με Αξιοπρέπεια. Θα Γνωρίζει τα Βασικά που Χρειάζεται για να Εξελιχθεί Μόνο του & δε θα Λάβει Λάθος Πληροφόρηση από αλλού.
Εφοδιάστε το με την Αγάπη Σας.
Αγκαλιάστε το & Πείτε του, ότι στη Ζωή Σας είναι Ένα Θαύμα!!.
Ένας Καρπός Έρωτα & Αγάπης, που Πάντα θα Υπάρχει & θα Ζωντανεύει τα Πιο Όμορφα & Αγνά Σας Συναισθήματα.
Όταν οι Γονείς είναι σε Διάσταση , καλό είναι να Μάθουν να Συνεργάζονται για το Καλό του Παιδιού η’ των Παιδιών τους.
Εδώ πέρα δεν χωράνε Αμφισβητήσεις & Τσακωμοί.
Γιατί με Όλα Αυτά , τα Παιδιά βιώνουν Αρνητικά Συναισθήματα & Κλείνονται στον Εαυτό τους.
Δεν το Θέλουμε Αυτό! Γιατί σε Κανένα Παιδί , Δεν Αξίζει να Νιώθει Μειονεκτικά!!..
Όλα τα Παιδιά του Κόσμου είναι Θεία Δώρα!!.
Τι πιο Όμορφο Από τα Παιδιά!..
Μην έρθετε ποτέ σε Αμηχανία. Απαντήστε του ότι κι αν Σας Ρωτήσει!.
Όλα είναι Φυσιολογικά.
Κάντε το & Κείνο να Κοιτάζει Ανοιχτόμυαλα!!..
Κάποια παιδιά έχουν πιο άμεσο Θάρρος με τους Γονείς & Θέλουν να Μάθουν περισσότερα.
Εξηγείστε του ότι Όλα χρειάζονται & θα Γίνουν στην Ώρα τους.
Πείτε του ότι θα Είστε Πάντα Δίπλα του.
Η κάθε Ιδανική Σχέση Χτίζεται με Πολύ Προσπάθεια & Μόχθο.
Εάν Από τη Βρεφική του Ηλικία Εισπράξει & Νιώσει Ελεύθερο & Άνετο, έτσι θα Συνεχίσει σε Όλη τη Ζωή του!.. Σε κάθε είδους Σχέση του.
Όρια η Αγάπη δεν Γνωρίζει!!...
Ποιοι Είμαστε Εμείς που θα Γεμίσουμε τα Παιδιά με ‘’Κομπλεξισμούς’’!
Ένα Φωτογραφικό Άλμπουμ με Στιγμές από το Βρεφικό του Θηλασμό
Θα του Θυμίζει στις Διάφορες Εποχές της Ζωής του, Πόσο Αναγκαία ήταν Η Κίνηση που Μοιραστήκατε!!..
Η Μάνα είναι το Μόνο Αναντικατάστατο..& τα Παιδιά οι Πιο Αυστηροί Κριτές!..
Γεμίστε τα με την Πληθορική Σας Αγάπη!!..Μέσα Από Ευγενείς Χειρονομίες..Αβίαστα !  &  Έξυπνα!!..

Καλή Δύναμη!!..
Με Υγεία & Αγάπη!!.

Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Οι κυριότερες Ομάδες Συναισθηματικών Διαταραχών


Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας οι Ομάδες Συναισθηματικών Διαταραχών που Εκδηλώνονται στην Παιδική Ηλικία είναι:
Α. Διαταραχές συναισθήματος: διαταραχή άγχους του αποχωρισμού, διαταραχή φοβικού άγχους, διαταραχή κοινωνικού άγχους, διαταραχή που σχετίζεται με την αντιπαλότητα μεταξύ αδελφών, άλλες διαταραχές όπως διαταραχή της ταυτότητας, διαταραχή υπερβολικού άγχους, αντιπαλότητα μεταξύ συνομηλίκων.
Β. Διαταραχές διαγωγής και του συναισθήματος: διαταραχή διαγωγής καταθλιπτικού τύπου, μεικτές διαταραχές διαγωγής και συναισθήματος (άγχος, φόβος, ιδεοληψίες ή ψυχαναγκασμοί, αποπροσωποποίηση ή αποπραγματισμός, φοβίες ή υποχονδρίαση)
Γ. Άλλες διαταραχές που συνδέουν το συναίσθημα και την συμπεριφορά: μη οργανική ενούρηση, μη οργανική εγκόπρηση, διαταραχές της σίτισης, πίκα, διαταραχές στερεοτυπικών κινήσεων, τραυλισμός, ταχυλαλία, και άλλες όπως ονυχοφαγία, σκάλισμα της μύτης, δακτυλοχειλία.
Συνοπτικά οι συναισθηματικές διαταραχές συνδέονται με: άγχος, δυσλειτουργικές συνήθειες, διαταραχές στον ύπνο, κατάθλιψη, φόβοι/ φοβίες, έμμονες ιδέες- καταναγκαστικές συμπεριφορές, διατροφικές διαταραχές, εγκόπρηση, ενούρηση και κακοποίηση του παιδιού και μπορούν να χωριστούν σε διαταραχές που χαρακτηρίζονται από επιθετική και αντικοινωνική συμπεριφορά και αφορούν στις διαπροσωπικές σχέσεις, στις σχέσεις δηλαδή του παιδιού με τα πρόσωπα το περιβάλλοντός του, και σε διαταραχές που χαρακτηρίζονται από εσωστρέφεια, αναχαίτιση, δυσφορία και δυστυχία και αφορούν στη σχέση του παιδιού με τον εαυτό του, λειτουργούν δηλαδή σε ενδοπροσωπικό επίπεδο.
Οι κυριότερες συναισθηματικές διαταραχές είναι η διαταραχή του άγχος αποχωρισμού (συνδέεται με άγχος ότι κάτι κακό θα συμβεί κατά την αποχώρησή του από το άτομο στο οποίο είναι προσκολλημένο) και η διαταραχή του φοβικού άγχους.
Έχετε Άτομα στο Περιβάλλον Σας με κάποια όμοια Διαταραχή ?..
Μιλήστε - Επικοινωνήστε - Μάθετε!!..
Οι Λύσεις Είναι Πάντα Θέμα Κοινωνικού Περιεχομένου!!.

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙ


Ο Θυμός & η Οργή προκαλούνται όταν μέσα σε κάποια συναισθηματικά φορτισμένη κατάσταση το άτομο βιώνει την δυσαρέσκεια.
Στη Παιδική ηλικία οι καταστάσεις διαφοροποιούνται & εκφράζεται με άλλους τρόπους το συναίσθημα της Οργής & του Θυμού.
Στην Αρχή της Ζωής του Βρέφους αντιδρά και επικοινωνεί μαζί μας, μέσω του κλάματος.
Στο Πρώτο έτος παρατηρούνται εκρήξεις οργής με τη μορφή αυτοκαταστροφικών ενεργειών ( κλαίει ασταμάτητα, χτυπιέται στο πάτωμα ). Στη συνέχεια στρέφει τις ενέργειες του προς τα πρόσωπα που αποτρέπουν τις ενέργειες του.
Η Επιθετική ενέργεια έχει να κάνει, με την πρόκληση ζημιάς, πόνου η’ άγχους.
Στην Προσχολική ηλικία η εχθρική επιθετικότητα, εκφράζεται πρώτα στους γονείς κι ύστερα στους συνομηλίκους.
Το ένστικτο για αυτοπροστασία οδηγεί τον άνθρωπο, πολλές φορές, στην οδό της επιθετικότητας.
Αρκετές φορές, η επιθετικότητα, έχει να κάνει με τη μίμηση προτύπων. Η παρατήρηση αυτής της επιθετικής συμπεριφοράς έχει ως αποτέλεσμα την άμεση σύγχηση των αναγκών του ατόμου. ( η τηλεόραση σε εικόνες βίας ).
Οι Αυστηρές ποινές που χρησιμοποιούν οι γονείς για να συμμορφώσουν τα παιδιά τους, φαίνεται να τα οδηγεί ακόμα πιο κοντά στην επιθετική συμπεριφόρα η’ ίσως & στην εγκληματική!..
Η Τιμωρία προκαλεί συναισθηματική Αναστάτωση. Απαγορεύει στο παιδί να λειτουργήσει & αυτό αν δεν γίνει σωτά, μπορεί να βραχυκυκλώσει το παιδί.
Ένα Λανθασμένο Πρότυπο Μίμησης , είναι οι Γονείς που μαλώνουν μπροστά στα παιδιά, κι έτσι εύκολα υιοθετούν αυτόν τον τρόπο μίμησης, ως ιδανικό να λύνουν τις διαφορές τους κι εκείνα.
Από την άλλη μεριά, η μεγάλη Ανοχή των γονέων να το αφήνουν να εκφράζει ελεύθερα την επιθετικότητα του, το οδηγεί σε ακραίες συμπεριφορές & καταστάσεις.
Μια Αποτελεσματική Αντιμετώπιση από την Πλευρά των Γονέων είναι η Καθημερινή Συζήτηση & Κατανόηση των Συναισθημάτων του παιδιού. ( πως νιώθει όταν εκφράζει επιθετικότητα, γιατί πιστεύει ότι είναι σωστός ο τρόπος του). Ο Γονιός που θα Καταφέρει να Προσαρμόσει την Ψυχική του Κατάσταση σε συνάρτηση με τη Συναισθηματική Κατάσταση του Παιδιού, θα Δημιουργήσει εναλλακτικές λύσεις, τόσο στον τρόπο συμπεριφοράς του παιδιού του όσο & θα το Παροτρίνει να μάθει να Σέβεται τις Ανάγκες των Συνομιλήκων του, των Γονέων του & με όποιο άλλο Άτομο έλθει σε Επαφή.
Οι Κοινωνικές Αλληλεπιδράσεις Πάντα θα Διαδραματίζουν την Γέφυρα Επικοινωνίας & Κάθε Χάσμα θα μπορεί να Γεφυρώνεται, Όταν Εμείς οι Ίδιοι , Δείξουμε στο Παιδί μια Σωστή Στάση Συμπεριφοράς & Συνεργασίας!..

Καλώς Ήρθατε!!
Με Υγεία & Αγάπη!!..

Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ



Η Αντίληψη είναι ένα Σύνθετο Ψυχικό Φαινόμενο.
Οργανικά Αισθήματα & Στοιχεία Εμπειρίας μας Οδηγούν στη Συνειδητοποίηση & στη Γνώση ενός αντικειμένου.
Πιο συγκεκριμένα, θα λέγαμε η ύπαρξη εξωτερικών ερεθισμάτων μεσολαβεί σε ένα Αισθητήριο όργανο & με την επεξεργασία του ερεθισμού φθάνει στον Εγκέφαλο.
…………………………….
Για να Παρακολουθήσουμε την εξελικτική αυτή διαδικασία, σε ένα παιδί, κοιτάμε τα εξής στάδια:
-        Τοποθετούμε ένα Αντικείμενο ως Ερέθισμα
-        Η Αίσθηση του Ερεθισμού μεταβιβάζεται από τις νευρικές ίνες στον Εγκέφαλο.
-        Έπειτα η πληροφορία για την Ύπαρξη του Αντικειμένου φθάνει στη Συνειδητοποίηση.
...........................................
Απ’Όταν το Νεογέννητο Έλθει σε Επαφή με τον Κόσμο, δέχεται Άπειρα Ερεθίσματα.
Καλείται να Αναγνωρίσει & να Γεμίσει από τη Γνώση τους.
Για να μην το Τρομάξουμε προσπαθούμε, να το κάνουμε να νιώσει ότι Ζεί με Ασφάλεια.
Το τροφοδοτούμε με Ερεθίσματα που μπορεί να Δεχθεί.
( αρκουδάκι παιχνιδιάρικο, απαλή μουσική)
Καλούμαστε να του περάσουμε Γλυκά Συναισθήματα με Εκφραστικές Κινήσεις για να Μπορέσει να μας δείξει, τον δικό του τρόπο Αντίληψης.
Όσο μεγάλωνει Ένα Παιδί, έχει Ανάγκη από Στήριξη & Αναγνώριση.
Η Αντίληψη θα το κάνει να Αγαπήσει το Περιβάλλον & τους Ανθρώπους.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε , ότι Ένας Έξυπνος Άνθρωπος, πρώτα Παρατηρεί κι έπειτα Εκφράζει Άποψη.
Ας δώσουμε στα Παιδιά την Ευκαιρία να Ζήσουν & να Χτίσουν ένα Μέλλον πιο Άξιο από το Σήμερα!..

Πάντα!
Με Υγεία & Αγάπη!!..

Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ..

Είπε κάποτε ο R.Russel..



Αν ένα παιδί ζεί μέσα στη Κριτική
Μαθαίνει να κατακρίνει.

Αν ένα παιδί ζεί μέσα στην έχθρα
Μαθαίνει να καβγαδίζει.

Αν ένα παιδί ζεί μέσα στην ειρωνία
Μαθαίνει να είναι ντροπαλό.

Αν ένα παιδί ζεί μέσα στην ντροπή
Μαθαίνει να αισθάνεται ένοχο.

Αν ένα παιδί ζεί μέσα στην κατανόηση
Μαθαίνει να είναι υπομονετικό.

Αν ένα παιδί ζεί μέσα στην ενθάρρυνση
Μαθαίνει να έχει εμπιστοσύνη

Αν ένα παιδί μαθαίνει να ζεί μέσα στον έπαινο
Μαθαίνει να εκτιμά

Αν ένα παιδί ζεί μέσα στη δικαιοσύνη
Μαθαίνει να είναι δίκαιο

Αν ένα παιδί ζεί μέσα σε ασφάλεια
Μαθαίνει να πιστεύει

Αν ένα παιδί ζεί μέσα σε επιδοκιμασία
Μαθαίνει να έχει αυτοεκτίμηση

Αν ένα παιδί ζεί μέσα σε παραδοχή και φιλία
Μαθαίνει να βρίσκει την αγάπη μέσα στον κόσμο.

...................................

κι εγώ Ερωτώ ..
Αν ένα Παιδί δε το Αφήνουν να Ζήσει..
Τι θα Μπορούσαμε να Κάνουμε ?..
Εγώ! Εσύ! Εμείς!
...........
Να Νιώσει ότι Ζεί!!.


Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Έξυπνοι Τρόποι να Μάθετε το Παιδί Σας να Τρώει Σωστά!.




             Από την Αρχή της Ζωής ενός Βρέφους, το Μητρικό Γάλα είναι το Καλύτερο σε Εφοδιασμό για τον Ανθρώπινο Οργανισμο. ( εκτός αν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος, που θα μας Συστήσει ο Γιατρός μας, να Ενταχθεί σε Ειδική Αγωγή )
Έπειτα μέσα στους επόμενους μήνες, είναι σημαντικό να Λαμβάνει όσες γίνεται Περισσότερες τροφές κι αυτό γιατί το Παιδί Αποκτά τη Γνώση της & Αναπτήσει Ιδιαίτερες Προτιμήσεις.
Δεν πρέπει ποτέ να πιέσουμε ένα παιδί να φάει.
Πρέπει να Σεβόμαστε τον δικό του Χαρακτήρα & τις Προτιμήσεις του.
Η κάθε τροφή δεν αρέσει σε Όλους.
Μπορεί Όμως να Αντικατασταθεί με άλλα γεύματα εξίσου Θρεπτικά.
Όταν το Παιδί αργότερα βρεθεί σε Παιδικό Σταθμό με άλλα παιδιά & δεν δέχεται να καθίσει για φαγητό η’ δείχνει να δυσαρεσκεί για το πιάτο του, τότε εκεί, χρειάζεται η συνεργασία, μεταξύ των γονέων & της Παιδαγωγού.
………………………………………..
Το Παιδί Μπορεί να Μάθει να τρέφεται σωστά, μέσα από Συγκεκριμένες αλλά & Φαντασμαγορικές Καταστάσεις.
-         Μέσα από το Παιχνίδι. ( Παίζουμε τα Φρούτα)
-         Με μια επιβράβευση. ( Μια βόλτα στη παιδική χαρά )
-         Μέσα από τη Μίμηση. ( Τρώμε Παρέα με τα Παιδιά της Γειτονιάς )
-         Παίζοντας Θέατρο. ( η Μπανάνα & το Μήλο )
-         Ζωγραφίζοντας. ( Σχεδιάζουμε μια καρδούλα με έκφραση στο χεράκι του η' οτιδήποτε άλλο μπορεί να του αρέσει, το ενθαρρύνουμε να κάνει κι εκείνο σε εμάς )
-         Χρωματίζοντας τα Πιάτα. (Φαγητά με Πολλές Βιταμίνες να Ανοίγει το Μάτι)
Αν Όλα αυτά δεν έχουν αποτέλεσμα, μην απογοητεύεστε.
Απλά, μην δώσετε ιδιαίτερη σημασία στο «δε μου αρέσει» «δε θέλω» «δε τρώω».
Αφήστε το, να Νιώσει την ανάγκη της πείνας.
Θα Εκτιμήσει πολύ το Φαγητό Σας & την Αξία του & θα το Απολαμβάνει Μαζί με Άλλα Άτομα, μόλις πεινάσει & δεν βρεί κάτι άλλο να παραμπουκίσει.
Υπάρχει βέβαια & το σενάριο, να υπάρχει κάποιος πιο σοβαρός λόγος που δεν δέχεται το φαγητό & να απορρίπτει την συντροφιά στη διαδικασία του φαγητού.
Τότε είναι καλό, εφ’όσων έχουμε δοκιμάσει Όλα τα παραπάνω, να απευθυνθούμε σε Ειδικό Παιδοψυχολόγο.
Καλό είναι να θυμόμαστε, ότι τα Νεογέννητα έχουν μνήμη ακόμα πριν γεννηθούν.
Ανάλογα Πως Αισθανότανε η μέλλουσα μητέρα, κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της, έχει μεταφέρει εικόνες & στο μωρό της.
……………………………………………
Η Όρεξη Ανοίγει Πάντα με Αγάπη..
& η Αγάπη είναι η Ωραιότερη Τροφή
για κάθε Άνθρωπο!!..

Καλή Συνέχεια με Υγεία & Αγάπη!!.


Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Θέλω να σας ευχαριστήσω γιαυτό το ζεστό καλωσόρισμα.

Θέλω να σας ευχαριστήσω γι'αυτό το ζεστό καλωσόρισμα που μας δώσατε από εχθές πρώτη ημέρα λειτουργίας του Blog (αν και δοκιμαστική) φθάσαμε τους 311 επισκέπτες. Αριθμός αν μη τι άλλο ενθαρρυντικός.. δεν χρειάζεται να πώ, πως φυσικά δεν έχουμε σκοπό να βγάλουμε χρήματα από αυτό (διαφημίσεις κλπ.) ... ο σκοπός αυτής εδώ της Συντροφιάς είναι Αλληλοενημέρωση και ευαισθητοποίηση της κοινωνίας προς τους Συνανθρώπους μας που δεν Ζητούν τον οίκτο μας αλλά τον Σεβασμό και την Αγάπη μας.
 Υ.Γ. 1.
     Σχόλια και κριτική μας είναι απαραίτητα για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε.
  Υ.Γ. 2
      Στείλτε μας τις ιδέες σας η τα άρθρα που θέλετε να δημοσιεύσουμε στο frontizw@yahoo.com και βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι.

Ποιά είναι τα Χαρακτηριστικά ανάπτυξης (σώματος) ενός βρέφους 0 – 3 ετών.


  1. Ποιά είναι τα Χαρακτηριστικά ανάπτυξης (σώματος) ενός βρέφους 0 – 3 ετών.
1 . Έλεγχος κεφαλιού (Αδρή κινητικότητα)
            Όταν το μωρό είναι ανάσκελα :
  • Γυρίζει το κεφάλι του, αλλά δεν μπορεί να το σηκώσει
  • Ανασηκώνουμε το μωρό στην καθιστή θέση, το κεφάλι γέρνει πίσω
  • Ανασηκώνουμε το μωρό στην καθιστή θέση, το κεφάλι μένει σταθερό
               Όταν το μωρό είναι μπρούμυτα :
  • Δεν μπορεί να σηκώνει το κεφάλι του
  • Αρχίζει να σηκώνει το κεφάλι του
  • Σηκώνει το κεφάλι και τους ώμους και ακουμπά στους αγκώνες
  • Τεντώνει τους βραχίονες

2 . Καθιστή θέση
  • Κάθεται ακουμπώντας μπροστά τα χέρια του
  • Όταν το βάλουμε στην καθιστή θέση ισορροπεί
  • Κάθεται σταθερά

3 . Κίνηση
     Κύλισμα του μωρού
  • Γυρίζει από ανάσκελα μπρούμυτα και
  • Από μπρούμυτα ανάσκελα

Σύρσιμο
(το στομάχι ακουμπά στο πάτωμα)
Μπουσούλισμα (το στομάχι ψηλά ακουμπά στα χέρια, πόδια, γόνατα)
  • Κουνιέται μπρος – πίσω
  • Μετακινείται προς τα εμπρός

4 . Όρθια θέση
  • Ακουμπά όταν το κρατάμε από τα χέρια
  • Σηκώνεται στα πόδια του με δική του προσπάθεια
  • Στέκεται μόνο του για λίγα δευτερόλεπτα

5 . Περπάτημα
  • Περπατά όταν το κρατάμε από τα δύο χέρια
  • Περπατά όταν το κρατάμε από το ένα χέρι
  • Περπατά μόνο του

6 . Λεπτή κινητικότητα
     Πιάνει και αφήνει αντικείμενα

7 . Λαβή με τα δάχτυλα και τον αντίχειρα

8 . Συντονισμός των δαχτύλων

9 . Συντονισμός των βραχιόνων
     (οπτικοακουστικός συντονισμός)

10 . Συντονισμός ματιού – χεριού

No parking: Ένα βίντεο για Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες που πρέπει όλοι να δούμε...

Η εποχή που ζούμε δεν χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερο ιδεαλισμό.

Οι περισσότεροι άνθρωποι μπροστά στα καθημερινά προβλήματα ζωής που αντιμετωπίζουν ή στο κυνηγητό του κέρδους και της επιτυχίας είναι εύκολο να χάσουν την ευαισθησία τους για τις κοινωνικές ομάδες που θέλουν στήριξη. Η αναγνώριση των δικαιωμάτων των ατόμων με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ) είναι αδιαπραγμάτευτο συνταγματικό δικαίωμα κάθε πολιτισμένης κοινωνίας.

Δείτε όλοι σας λοιπόν την ταινία μικρού μήκους που ακολουθεί (μόλις 10 λεπτά θα σας πάρει) και πριν παρκάρετε το αυτοκίνητο σας την επόμενη φορά, παρατηρήστε καλά, αν το βάλατε σε σωστή θέση! Είναι κρίμα κάποιοι άνθρωποι να ταλαιπωρούνται, γιατί απλά βαριόμαστε να ψάξουμε λίγο καλύτερα!

http://www.youtube.com/watch?v=VNnHpA9ARvE&feature=player_detailpage

Λίγα λόγια για την σελίδα. .

Μια Προσπάθεια με σκοπό την Ενημέρωση, την Απόκτηση Γνώσης, για Όλους μας!!..
Ευχαριστώ Θερμά , το φίλο μου Κώστα Πολυχρόνη που Έστησε όλη αυτή τη σελίδα , για να μπορούμε , να μοιραζόμαστε , Όσα συμβαίνουν & μας Αφορούν.
Ελπίζω η Προσπάθεια αυτή , να μη μείνει μόνο στο παράθυρο μας,
να την στείλουμε σε Όλους μας τους Φίλους!..
Θα χαρώ να συμμετέχουμε Όλοι, ο καθένας με τους δικούς του Προβληματισμούς στη Σελίδα αυτή.
Η Αφύπνηση του Κόσμου για τα Παιδιά (μικρά και μεγάλα) με διάφορες Ικανότητες & Ανάγκες, είναι Ευαισθησία αλλά & Δύναμη! για Όποιον Ενδιαφέρεται Αληθινά για τους Ανθρώπους & το Κόσμο!..
Ας ενωθούμε!!!!!..
Ας δώσουμε τα Χέρια , για ένα Καλύτερο Αύριο!..
Για να ένα Αύριο που Όλοι θα έχουμε Ίσες Ευκαιρίες
& Δυνατότητες!!..

Με Αγάπη & Εκτίμηση,
Ειδική Παιδαγωγός Προσχολικής Αγωγής Ημερήσιας Φροντίδας Παιδιών με Ειδικές Ικανότητες
Εμμανουέλα Χαρδάκη